וובר טורס

נופש כשר בשוויץ

מחפשים נופש כשר בשוויץ? הגעתם למקום הנכון! וובר טורס מציעים מגוון רחב של חופשות כשרות ברחבי העולם ומבטיחים שהחופשה שלכם בשוויץ תהיה בלתי נשכחת.

נופש כשר בשוויץ – למה דווקא שוויץ?

שוויץ היא ללא ספק יעד חלומי למטיילים רבים, עם ההרים המושלגים, האגמים המדהימים והכפרים הציוריים. זו גם בחירה מצוינת למי שמחפש נופש כשר. שוויץ ידועה בזכות הניקיון ורמת החיים הגבוהה שלה, מה שהופך אותה למקום אידיאלי למטיילים.
מטיילים המחפשים נופש כשר יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות לינה בשוויץ, ממלונות מפוארים ועד מלונות בוטיק הכוללים לינה וארוחת בוקר. בערים המרכזיות של שוויץ, כמו ז'נבה וציריך, יש קהילות יהודיות, עם בתי כנסת רבים, מסעדות כשרות וחנויות.
מלבד הנוף הטבעי, שוויץ מציעה שפע של אטרקציות הכוללות בין היתר גלישת סקי בהרי האלפים.
שוויץ היא יעד מצוין למטיילים המעוניינים בנופש כשר המחפשים שילוב של יופי טבעי, חוויות תרבותיות וחוויה קולינרית כשרה. 

 

אז איך מוצאים את מקום הלינה שעונה על הצרכים שלכם?

מציאה והזמנה של מקומות לינה כשרים בשוויץ הכרחיים לנופש כשר מוצלח. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מקומות לינה כשרים היא לעבוד עם סוכנות נסיעות המתמחה בחופשות כשרות, כמו וובר טורס. אנו עובדים עם מלונות בוטיק 5 כוכבים כשרים אשר עונים בדיוק על הצרכים שלכם.

אפשרות נוספת ופחות מומלצת היא חיפוש אחר מקומות לינה כשרים ברחבי הרשת. רצוי לעשות בדיקה יסודית ולקרוא ביקורות לפני ביצוע ההזמנה על מנת להבטיח שהאירוח עונה על הצרכים שלכם.
במידה ובחרתם באפשרות זו להזמנת מקום לינה כשר, חשוב לוודא כי יש להם תעודת כשרות בתוקף. מומלץ לחפש תעודה מארגוני כשרות מוכרים.

מעבר לכשרות, חשוב גם לקחת בחשבון את מיקום מקומות הלינה. אם אתם מתכננים לבקר באטרקציות רבות, עדיף לבחור בערים מרכזיות כמו ציריך או ז'נבה. עם זאת, אם אתם מחפשים חופשה רגועה יותר, מומלץ לבחור בעיירה או כפר קטן.

לבסוף, קחו בחשבון את השירותים שמציעים מקומות הלינה, כמו מטבח כשר, בית כנסת בקרבת וכו'. שירותים אלו יכולים לעשות הבדל משמעותי באיכות חווית הנופש הכשר שלכם.

 

נופש כשר בשוויץ

 

חוויה קולינרית כשרה

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו ב"וובר טורס" דואגים לכם להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע. השף משה לוינסון ילווה את הקולינריה במלון ויהיה אחראי לשפע של אוכל ללא הפסקה, מגוון רחב של מנות וטעמים, תוספות וקינוחים.

כל האוכל המוגש במהלך החופשה בהכשר המהודר אב"ד קהל חסידים של הרב אברהם יונה שווארץ
 

האם יש אטרקציות ופעילויות?

שוויץ מציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות המתאימות לציבור החרדי והדתי. רבים מיעדי התיירות המובילים של שוויץ, כמו האלפים השוויצרים, מציעים פעילויות מהנות כמו טיולי הליכה, סקי ורכיבה על אופניים.

בנוסף לפעילויות בטבע, יש גם שפע של אטרקציות תרבותיות. לדוגמה, סיורים בערים המרכזיות ובחלקן העתיק יותר, ביקור במבנים היסטוריים ובבתי כנסת. יעד פופולרי נוסף בשוויץ הוא העיר ז'נבה, שבה נמצאים מספר מוזיאונים בינלאומיים. 

 

מדוע כדאי לכם לבחור בוובר טורס? 

וובר טורס היא סוכנות נסיעות המתמחה בחופשות כשרות ברחבי העולם, כולל בשוויץ. הנה כמה סיבות מדוע וובר הם הבחירה המועדפת לחופשה כשרה בשוויץ:

  • 1. נופש כשר:
    ל-וובר טורס ניסיון של שנים בחופשות כשרות למטיילים דתיים וחרדים. אנו מבינים את הצרכים והדרישות הייחודיות של מטיילים שומרי מצוות ויכולים לספק פתרונות מותאמים אישית כדי לענות על הצרכים הספציפיים של המטיילים.
  • 2. לינה ואוכל כשר:
    לאורך כל החופשה תהנו מתנאי לינה כשרים וחוויה קולינרית כשרה בהדרכתו של השף משה לבינסון אשר ילווה אתכם לאורך החופשה במטעמים מיוחדים וארוחות שף בלתי נשכחות.
  • 3. מסלולי טיול בהתאמה אישית:
    במסגרת החופשה נלווה אתכם בשלל אטרקציות מקומיות ומהנות, החל מסיור ברכבל וקארטינג במורדות הרי האלפים ועד לטיול בכפר המקומי הכולל הכרת התרבות המקומית.
  • 4. שירות מותאם אישית:
    כאשר אתם מזמינים חופשה עם וובר טורס, תזכו לשירות אישי מתחילתה ועד סופה. צוות הנסיעות שלנו יעבוד איתכם כדי לתכנן כל פרט של הטיול, מטיסות ומקומות לינה ועד לפעילויות מהנות. אנו נלווה אתכם מקרוב ונהיה לצידכם לאורך כל החופשה על מנת לספק סיוע ותמיכה. 
  • 5. שקט נפשי:
    הזמנת נופש כשר בשוויץ עם וובר טורס הופכת את כל הליך הארגון והסידור לו הייתם רגילים לחוויה שקטה ורגועה. אנו נדאג להכל החל מסידורי הטיסות, מקום לינה כשר, אוכל כשר וכמובן סידורי תפילות. 

 

שפע של מטעמים
וארוחות גורמה

בטעמים שלא תרצו לשכוח!

ארוחות שף עשירות סביב השעון שיעניקו לכם חוויית נופש קולינרית מושלגת-
מושלמת ובלתי נשכחת כמיטב מסורת האירוח המפורסמת של 'וובר טורס'.

המטבח כולו עומד בסטנדרטים הכשרותיים המחמירים של הרב הגאון רבי אברהם יונה שווארץ שליט"א
אב"ד ווינא ומצוי תחת פיקוחו, השגחתו וכשרותו.

על מלאכת הקולינריה אנינת הטעם הפקדנו את השף המפורסם הרשי טאובר.

יעמדו לרשותכם קינוחים ייחודיים ומאפים קונדיטוריים בהגשה אישית.
זאת לצד עמדת קפה עמוסת מאפים וקינוחים, שתעמוד לשירותכם סביב השעון, לאורך כל שעות
היממה ללא הפסקה.

כמי שאמונים על הירידה לפרטים הקטנים, חשוב לנו שתהיו רגועים:
לא משנה באיזו שעה תגיעו, ברגע שתיכנסו למלון תוגש לפניכם ארוחת שף חמה וטרייה, עשירה ומפנקת,
להתרעננות מושלמת מן הדרך.

בכל בוקר וערב יעמדו לרשותכם ארוחות שף ברמה מלונאית של חמישה כוכבים

איכות ושירות ללא תחרות

אצלנו הופכים את החופשה לחוויה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים כאלו שהופכים את החופשה לייחודית ובלתי נשכחת.

המקומות היפים ביותר, בשבילכם

לדעת לבחור את היעדים הטובים ביותר עבורכם, אבל לשמור לכם על ההנאה כדי שתרגישו שנהניתם מכל רגע במקומות היפים ביותר.

שפע של אוכל וחוויה קולינרית

כשיוצאים לחופשה בחו"ל תמיד מנקרת המחשבה על האוכל, אבל אצלנו דואגים לך להכול. שפע של אוכל וחוויה של מנות שף וטעמים שלא נפסקת לרגע.

מלונות בוטיק ברמה
גבוהה 5 כוכבים

חדרים מפוארים, סוויטות פרימיום מלכותיות, מרפסות נוף מרהיבות. ברכות מחוממות, ג'קוזי, ספא וסאונה יבשה ורטובה, מגוון תכניות ופעילויות מיוחדות

צרו קשר לקבלת חווית
חופשה בלתי נשכחת

יעדים כשרים בחו"ל

יעדים כשרים בחו"ל – לאן כדאי לטוס?

  יעדים כשרים בחו"ל הם אופציה מצוינת למי שמחפש חופשה מהנה תוך שמירה על אורח חיים כשר ודתי. עם התרחבות התיירות הכשרה, מספר האפשרויות ליעדים שונים ברחבי העולם גדל מאוד, כאשר כל יעד מציע חוויה ייחודית שמשלבת נופים מרהיבים, תרבות עשירה וחוויה קולינרית כשרה.    המלצות ליעדים כשרים בחו"ל שוויץ

קרא עוד »
חופשה כשרה באוסטריה

חופשה כשרה באוסטריה – חופשה חלומית בסנט אנטון

חופשה כשרה באוסטריה מתאים בעיקר למי שמחפש חוויה יוצאת דופן בלב האלפים האוסטריים. סנט אנטון, עיירת נופש קטנה ומפורסמת, מציעה את השילוב המושלם של פעילות שונות ואירוח כשר איכותי.   חופשה כשרה באוסטריה – הכירו את סנט אנטון סנט אנטון ממוקמת במחוז טירול האוסטרי, כ-100 קילומטרים ממערב לעיר אינסברוק וכ-200

קרא עוד »
חבילת נופש כשרה

חבילת נופש כשרה

מחפשים חבילת נופש כשרה בחו"ל? תהיו בטוחים שהגעתם למקום הנכון! הנופשים שלנו הם חוויה אחרת, משהו שעדיין לא הכרתם ולא חוויתם.חבילת נופש כשרה היא הפתרון המושלם עבור שומרי כשרות המעוניינים להנות מחופשה מפנקת וטעימה מבלי להתפשר.  אנו בוובר טורס, מתמחים בארגון טיולים לציבור החרדי והדתי, ומציעים מגוון רחב של חבילות

קרא עוד »